TUI expanduje v České republice

Cestovní kancelář TUI nejen pokračuje v rozšiřování nabídky dovolených na svých stávajících evropských trzích, ale také výrazně posiluje svou dosavadní symbolickou přítomnost v České republice. Příští léto si světový lídr v cestovním ruchu klade za cíl zdvojnásobit aktuální počet klientů z České republiky a rozšířit počet svých poboček v zemi na deset.

V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace. Vedle stávajících čtyř prodejních míst máme i vlastní mobilní aplikaci. Nyní je prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky TUI v České republice,“ říká Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro Českou republiku a Polsko.

Mezi nejoblíbenější destinace pro dovolenou českých klientů patří Antalya, Mallorka a Kréta. Do všech těchto destinací jsou k dispozici přímé lety především z Prahy. Mezi další vyhledávané slunečné destinace patří Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Na nejkrásnější evropské pláže dopravují turisty celoročně přímými lety partnerské aerolinky s odlety z Brna a Ostravy. Pro nadcházející zimu je největší zájem o Tureckou riviéru, Hurghadu, Marsa Alam a Kanárské ostrovy. Všechny tyto destinace jsou snadno dostupné přímými lety z České republiky.

TUI kromě toho nabízí také dynamicky sestavované dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou obzvláště zajímavé pro zákazníky z příhraničních oblastí. Cestovní kancelář TUI má velice bohatou nabídku i pro ty, kdo dávají přednost cestování vlastním vozem. Tito klienti si mohou vybírat z mnoha ubytovacích možností například v Chorvatsku, Itálii či Polsku. Milovníkům zasněžených svahů nabízí cestovní kancelář dovolené v Rakousku a Jižním Tyrolsku. Všechny prodejní kanály cestovní kanceláře TUI nabízejí i krátké pobyty v turisty oblíbených městech či zájezdy do vzdálených destinací, jako jsou ostrovy v Karibiku nebo Indickém oceánu.

Při rezervacích svých dovolených mají klienti cestovní kanceláře TUI k dispozici řadu možností. Zájemcům, kteří by si nevybrali z kompletních zájezdů, poskytuje TUI nejširší nabídku na trhu díky své rozsáhlé síti kontaktů a možnostem prakticky neomezených kombinací ubytování a letecké dopravy.

Prostřednictvím značek RIU, TUI Magic Life, a TUI Blue nabízíme našim zákazníkům jak ty nejvyhledávanější hotely v nejoblíbenějších turistických destinacích na pobřeží Středozemního moře, tak i cesty do vzdálených exotických destinací jako je Dominikánská republika, Srí Lanka, Mauricius či Zanzibar,“ doplňuje Marcin Dymnicki.

V současnosti jsou nejdůležitějšími prodejními kanály cestovní kanceláře v ČR webové stránky TUI.cz a mobilní aplikace. TUI své zájezdy nabízí také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentur. Letos v létě otevřela TUI kamenné prodejny v Praze, Brně a Ostravě, a chystá otevření dalších šesti. „Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabídky zájezdů pro příští sezonu jsou již dostupné a také žádané. Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 000 rekreantů z České republiky, uzavírá Marcin Dymnicki.

O skupině TUI Group

TUI Group je jednou z největších skupin v oblasti cestovního ruchu se zastoupením po celém světě. Skupina má sídlo v Německu a její akcie se obchodují na Frankfurtské burze cenných papírů jako součást indexu MDAX a na regulovaném trhu dolnosaské burzy v Hannoveru. Svým 19 milionům klientů nabízí TUI Group integrované služby z jediného zdroje, který zahrnuje kompletní hodnotový řetězec cestovního ruchu pod jednou střechou. Prostřednictvím prémiových značek RIU, TUI Blue a Robinson skupina vlastní více než 400 hotelů a resortů. Skupina má také 17 výletních lodí, od luxusních lodí MS Europa a MS Europa 2, přes expediční lodě třídy HANSEATIC až po flotilu Mein Schiff společnosti TUI Cruises nebo výletní lodě britské Marella Cruises. Členy skupiny jsou přední evropské značky cestovních kanceláří a online marketingové platformy, například pro nabídky samostatného hotelového ubytování nebo samostatných nákupů letenek. Skupina též zahrnuje pět aerolinek s více než 130 moderními stroji pro středně dlouhé a dálkové lety, a zhruba 1 200 cestovních agentur. Vedle pokračujícího rozšiřování své hlavní činnosti v oblastech hotelového ubytování a výletních plaveb prostřednictvím společných podniků a činností v turistických destinacích se skupina TUI Group stále více zaměřuje i na rozvoj digitálních platforem. TUI Group se tak postupně proměňuje v globální platformu cestovního ruchu.

Základem firemní kultury skupiny TUI Group je globální odpovědnost za udržitelný ekonomický rozvoj a environmentálně a společensky odpovědné jednání. Nadace TUI Care Foundation, založená společností TUI, realizuje projekty zaměřené na pozitivní dopady cestovního ruchu, vzdělávání a podporu ochrany životního prostředí a sociálního rozvoje v 25 zemích světa, čímž podporuje rozvoj turistických destinací. Projekty nadace TUI Care Foundation, činné po celém světě, vytvářejí nové příležitosti pro příští generace.

Podobné příspěvky