Mattoni Eagles

Vzdělávací program Mattoni Eagles zná vítěze letošního prvního ročníku

V rámci dlouhodobé podpory mladých talentů připravila společnost Mattoni 1873 vzdělávací program Mattoni Eagles pro studenty vysokých škol. První ročník dvoutýdenního programu proběhl ve druhé polovině srpna, kdy se studenti zúčastnili zajímavých přednášek a v rámci soutěže si vyzkoušeli i práci na vlastních projektech.

„Mattoni 1873 se zaměřuje na podporu mladých talentů dlouhodobě. Dosud se jednalo především o sportovce či umělce. Letos jsme se rozhodli dát příležitost také studentům, kteří se zabývají marketingem, ekonomií či udržitelností. Díky tomu 15 nejlepších dostalo možnost získat nové znalosti a zkušenosti ve svých oborech a zároveň nahlédnout do Mattoni 1873 a zjistit, jak funguje praxe u nás,“ říká Ondřej Postránský, generální ředitel Mattoni 1873.

Program Mattoni Eagles byl vytvořen na míru pro studenty ekonomických, marketingových a příbuzných oborů. Zapojit se mohli ale i studenti oborů v oblasti udržitelnosti, ve které se společnost aktivně angažuje. Do prvního ročníku programu se přihlásilo na 150 zájemců, ze kterých bylo vybráno 15 účastníků na základě jejich přístupu a kreativity v přihláškách.

V rámci prvního týdne programu se studenti podívali do pražského sídla společnosti Mattoni 1873, kde se jejich školení ujali nejen zkušení zaměstnanci společnosti, ale i experti v rámci certifikovaného vzdělávacího programu ve spolupráci s platformou Red Button. Všichni účastníci programu tak získali i mezinárodně uznávanou certifikaci.

Druhá polovina se odehrávala v Karlových varech, domově minerální vody Mattoni, kde se vedle přednášek studenti zúčastnili mimo jiné i exkluzivní prohlídky výroby. „Návštěva závodu v Kyselce pro mě byla asi největším highlightem programu. Přímo za provozu jsme mohli nahlédnout pod pokličku výrobního závodu a jakým procesem musí projít produkty značky Mattoni, než se dostanou k nám a my si je můžeme s radostí vychutnat. Velmi zajímavé byly také odborné přednášky, například o komerčních financích,“ říká Jan, jeden z účastníků programu.

Důležitou součástí programu byla i praktická část, při které studenti zpracovávali vlastní projekty. Jejich úkolem byl vývoj nového produktu zacíleného na generaci Z. Účastníci po celou dobu pracovali na projektech ve tříčlenných týmech, díky tomu se mohli učit i od sebe navzájem. Studenti se do práce ponořili naplno, což se projevilo i na výsledných projektech. Jejich prezentace byly profesionální, komplexní a inovativní. To potvrzuje i Katka, která si program vyzkoušela na vlastní kůži: „Na začátku programu jsem koukala na zadání projektu a skoro nevěděla, co si pod ním a pod jednotlivými kroky představit. Během 14 dnů jsem byla schopná přijmout, zpracovat a okamžitě použít velké množství informací (kéž by takhle vypadalo každé učení), a na konci stál nabouchaný a, dle slov samotných zaměstnanců Mattoni, velmi kvalitní výsledek, na který jsme s týmem opravdu hrdí. Myslím, že Mattoni Eagles skvěle demonstruje to, že i mladá generace má na světě své místo, i když se jí pořád říká, že je k ničemu. Projekt Mattoni Eagles mi dal pomyslná křídla rozletět se vstříc dalším příležitostem a růstu.“

Všechny zapojené projekty byly zároveň součástí soutěže. Odborná porota stála po finálních prezentacích před velice těžkým rozhodováním, protože všechny týmy věnovaly přípravě projektů extrémní úsilí a jejich výsledné prezentace byly na úrovni profesionální agentury. Porota ocenila hlavně týmovost při přípravě i prezentaci, komplexnost projektu splňující všechny body zadání a profesionalitu na úrovni marketingové agentury. Studenti nový produkt dokonce namíchali a dali porotě ochutnat. Vítězem se nakonec stal projekt Kristýny Exnerové, Adély Plaché a Kryštofa Hubáčka. Ti představili unikátní nápoj s minerální vodou Mattoni, který probudí tělo a zklidní mysl. Každý člen vítězného týmu získal 10 tisíc Kč a pozvánkou do exkluzivního prostředí meetupu Red Button. Spolu s vítězi si ale i všichni ostatní odnesli mnoho zkušeností, které by jinde nezískali. „Zažijete, co jste nezažili. Dva týdny se vám budou věnovat profíci ve svých oborech. Program je nabitý, ale čeká vás i odpočinek v nádherných Karlových Varech,“ shrnuje Kristýna z vítězného týmu.

O Mattoni 1873 

Značka Mattoni je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do téměř 20 zemí světa, vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Slovensku, Maďarsku a Bulharsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo. 

Podobné příspěvky